S. Kalininaitė yra Kauno kolegijos Verslo fakulteto lektorė, dėstanti Taikomosios komunikacijos bei kitų studijų programų studentams. „Nuolat... Daugiau »
Tinkamos ir veiksmingos komunikacijos reikšmė itin sustiprėjo krizės metu, dėl visame pasaulyje paplitusio COVID-19 viruso. Komunikacijos plano sudarymas, žinutės parengimas ir pritaikymas, atsižvelgiant į identifikuotą klientą, jo poreikius, komunikacijos su klientais vykdymas – kaip niekad svarbus krizinėse situacijose. Svarbus tampta silpnųjų arba galinčių tokiomis tapti organizacijos sričių nustatymas, galimos žalos įvertinimas ir komunikacijos eigos valdymas. Akcentuojamas dėmesys komunikacijos, skleidžiamos informacijos turinio kokybei.
Mokymo programos tikslas – suteikti komunikacijos bei informacijos planavimo, valdymo ir palaikymo įgūdžių bei žinių, siekiant užtikrinti veiksmingą organizacijos komunikaciją su klientais.
Rezultatai: • išklausęs mokymo programą, dalyvis gebės identifikuoti organizacijos klientą, tikslinę auditoriją; • gebės pasirinkti veiksmingiausią žiniasklaidos priemonę komunikacijai su klientais; • gebės planuoti, palaikyti ir valdyti komunikacijos procesą bei informacijos sklaidą; • gebės komunikuoti su klientais internete: interneto svetainėse, socialiniuose tinkluose; • gebės tinkamai komunikuoti su klientais kriziniu laikotarpiu.
Lietuvių
ERDVĖ VERSLO IR AUKŠTOJO MOKSLO PARTNERYSTEI Kauno kolegijos Verslo fakulteto Verslo centras – atskiras kolegijos p...
Komunikacijos specialistai ir kiti privataus bei viešojo sektoriaus darbuotojai.