Kauno kolegijos Verslo centras |
Tikslinės grupės aprašymas:
Privataus ir valstybinio sektoriaus darbuotojai, tiesiogiai aptarnaujantys
klientus.
Tikslas ir siekiamas rezultatas:
Suteikti praktinių žinių ir įgūdžių darbuotojams ir aptarnavimo padalinių vadovams klientų aptarnavimo ir pardavimų srityje, didinti motyvaciją ir pasitikėjimą savo kompetencijomis. Baigęs mokymo programą, dalyvis žinos skirtingus klientų tipus, lūkesčius ir kaip su jais bendrauti. Įgys klientų aptarnavimo ir pardavimo įgūdžių, pažins save stresinėse situacijose, gebės valdyti konfliktines situacijas.
Seminaro metu sužinosite
Esant viešai prieinamai informacijai, didelei konkurencijai klientų kaita yra akivaizdžiai
didelė ir sparčiai auga toliau. Siekiant ilgalaikės sėkmės rinkoje, tampa gyvybiškai svarbu gerinti klientų aptarnavimą siekiant klientų pasitenkinimo ir lojalumo organizacijai.
Siekiant maksimaliai įsigilinti į kiekvienos organizacijos darbo specifiką ir seminarą
pritaikyti individualioms įmonės reikmėms, lektorius visada prašo galimybės atvykti į organizaciją kaip klientui arba kitaip susipažinti su įmonės veikla, išgryninti mokymų poreikį. Įgyvendinant mokymo programą, siekiama globalaus požiūrio į klientų aptarnavimą, todėl yra kviečiami ir klientus aptarnaujančių padalinių vadovai, kurie mokymo programos metu yra susipažindinami su reikalavimais klientų aptarnavimui, pavaldžių darbuotojų įgūdžiais ir gali vieningai dirbti ir komunikuoti.
Kontaktai
(8 609) 96 153
Pobūdis | Atviri mokymai |
---|---|
Šalis | Lietuva |
Kalba | Lietuvių |
Mokymų sritys | Klientų aptarnavimas |
Profesijos | Klientų aptarnavimo specialistams |
Kaina EUR (be PVM) | 0.00 EUR |