Daugiau nei 15 metų praktinio darbo patirtis UAB „Kesko Senukai Lithuania“ ugdant mažmeninės ir didmeninės prekybos, bei sandėlių logistikos... Daugiau »
Esant viešai prieinamai informacijai, didelei konkurencijai klientų kaita yra akivaizdžiai didelė ir sparčiai auga toliau. Siekiant ilgalaikės sėkmės rinkoje, tampa gyvybiškai svarbu gerinti klientų aptarnavimą siekiant klientų pasitenkinimo ir lojalumo organizacijai. Siekiant maksimaliai įsigilinti į kiekvienos organizacijos darbo specifiką ir seminarą pritaikyti individualioms įmonės reikmėms, lektorius visada prašo galimybės atvykti į organizaciją kaip klientui arba kitaip susipažinti su įmonės veikla, išgryninti mokymų poreikį. Įgyvendinant mokymo programą, siekiama globalaus požiūrio į klientų aptarnavimą, todėl yra kviečiami ir klientus aptarnaujančių padalinių vadovai, kurie mokymo programos metu yra susipažindinami su reikalavimais klientų aptarnavimui, pavaldžių darbuotojų įgūdžiais ir gali vieningai dirbti ir komunikuoti.
Lietuvių
ERDVĖ VERSLO IR AUKŠTOJO MOKSLO PARTNERYSTEI Kauno kolegijos Verslo fakulteto Verslo centras – atskiras kolegijos p...
Privataus ir valstybinio sektoriaus darbuotojai, tiesiogiai aptarnaujantys klientus.