Nuotolinis mokymas
Psichologijos bakalaurė ir magistrė (Vilniaus universitetas). Papildomai baigusi 180 ak. val. pedagoginės psichologijos ir didaktikos kursus. Lek... Daugiau »
Mokymų vieta: zoom platformoje. Mokymų data: 2024 11 21 Mokymų trukmė: 6 ak.val., nuo 9.00 iki 14.30. Mokymų kaina: 109 Eur/asm. PVM neapmokestinama. Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
PAGRINDINĖS TEMOS: Bendravimas ir individualūs skirtumai. Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas. Kas yra „sunkus“ klientas. Klientų tipai. „Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui. Bendravimas su „sunkiais“ klientais. Pretenzijos, kritika, manipuliavimas – kaip elgtis? Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas. Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas. Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas. Klientų reakcijos ir netinkami darbuotojo veiksmai. Darbuotojo elgesys suklydus. Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento.
Registruokitės, teiraukitės info@personaloprojektai.lt , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!
Lietuvių
UAB „Judruma“ – konsultacinė įmonė, teikianti profesionalias personalo valdymo paslaugas organizacijoms. Su ž...
MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA: darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.